Dag 3 – Mina föräldrar

Mamma Agnetha och pappa Anders
Sjuksköterska och lastbilschaufför
Gifta med varann
Mamma sparsam
Pappa slösam

Utan mina föräldrar hade jag så klart inte varit här jag är idag. Mina föräldrar ger mig trygghet och dom har lärt mig att inte försöka vara någon annan utom mig själv. Jag är lik min mamma till utseendet, och jag har ärvt min pappas envishet. Dom har lärt mig att jag klarar av att stå på egna ben och genom det har jag lärt mig att ta hand om mig själv. Det är dom som fått mig orka igenom allt det jobbiga och ja. Jag älskar dom bååda väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Miifi

Sv: Tack fina du! :)

2010-12-04 @ 07:41:12
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0