18



Så himla skönt att vara hemma, även fast jag inte varit borta länge så är det ändå asskönt. Idag har jag inte gjort mycket alls, var förbi gymmet en sväng, myst på med min älskade hund, sovit, och bara jobbat. Sista jobb-dagen för detta år. Tänk att vi börjar på 2011 nu, hoppas på ett toppen år. Med tanke på att det är sista halvåret innan studenten och det måste ju så klart firas, förhoppningsvis flyttar jag på mig också. Tänkte lite väl långt bort, ibland måste man.

Alldeles strax ska jag lägga mig på huvudkudden och vila några timmar. Eller ska nog ta och göra det nu. Hörs en annan dag, bloggen. Du är så himla rolig! hehe... näe. puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0