Another day with the best







Det syns ingenstans att jag nyss julstädat mitt rum. Helt jäkla sjukt! Måste ta tag i det imorgon, såhär ska det inte se ut och såhär får det inte gå till. Hur stökig kan man vara egentligen?

Jag och Lina tänkte fara ut på en liten grilltur idag, vi tog med oss Nixon och åkte upp till luossabacken. Där var snökanonerna igång så vi fick fara vidare, åkte och åkte.. Åkte och åkte, och kom ut på norgevägen, sen hittade vi någon liten lucka som vi parkerade bilen på och tog med oss våran cola, färdig skivade falukorv och doggen ut på en liten upptäcksfärd. Vi hittade dock ingenstans att grilla, så jag letade några småpinnar och lade ut på spåret, det gick inte bra. Nixon tog våra pinnar och började leka med dom, jag tog tillbak dom och försökte få en liten brasa -utan resultat. Tänkte att det skulle gå om jag eldade upp lite av korvskinnet, haha. Det gick inte, Nixon kom och käkade upp det och sedan var tändsticksasken slut. Så vi tog våran falukorvspåse, våran cola och Nixon med oss tillbaka till bilen igen. Haha, det låter kanske inte så kul. Men ett tag trodde jag att jag skulle kissa på mig för jag skrattade så mycket! Å under bilfärden fick min lilla Nicke sitta i bagaget som är liten som en liten tändsticksask, stackarn!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Tack gullet, vad glad jag blir!!! :D

2010-12-16 @ 00:06:27
URL: http://nathaliehammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0