Bring it on

Denna dag har varit riktigt mysig! Morgonen började med en trött jag som snoozade ända fram tills det egentligen var dags att börja bege sig till skolan, då först steg jag upp ur sängen. Klädde på mig och åkte till skolan, fixade lite med min lillebrorsgrej som jag hjälpt med och sedan så förde jag ner den till honom. Har varit på ranten med min söta doggis, det gillade han! Han gillar mig och jag gillar han, alltså gillade han det. Vi var på lite hemliga uppdrag och sedan for vi hem igeen! Har fått mina ögonbryn plockade, skönt det! Och har hunnit färga mosters hår och myst på :)

Är hyfsat trött med tanke på att jag kom i säng först efter kl 03 inatt, då kanske ni förstår varför jag snoozade så himla mycket imorse. Nu ska jag hitta på något roligt, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0