Dag 14 – Vad som är typiskt mig

Jag är slarvig
Jag säger mina åsikter, vad jag tycker och tänker kanske för mycket
Jag säger oftast att jag ska göra en sak men ibland tar det lite längre tid innan jag gör det
Jag klarar mig inte utan min lepsyl, mina läppar faller typ samman om jag är utan en dag
Jag tror att det alltid är någon som följer efter mig när jag är ute och går själv på kvällen
Jag har as jäkla svårt att säga nej, ofta dåligt samvete
När jag känner att jag behöver vara ensam måste jag vara det påengång!
Jag älskar att läsa men gör det för sällan
Jag har ofta ett behov av att vara ensam
Jag färgar mitt hår för ofta
Jag är dålig på att plugga
Jag skjuter fram saker till sista sekund
Jag tycker inte om att bestämma
Jag är askänslig, jag skojar inte! Så sjukt känslig är jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0