Dag 16 – En minnesvärd kyss

Många minnesvärda kyssar har jag. Det går inte bara att säga en, men en minnesvärd kyss var när jag och min dåvarande pojkvän var på semester med min familj sommaren -07. Vi var på ett av Sveriges största äventyrsbad, och det kändes som att det bara var han och jag som existerade just då, under hela den tiden vi var där. Vi var ensam i en djup bassäng som man var tvungen att gå i en lång, lång trappa nedför för att komma i bassängen. Där var vi, han och jag. De kyssarna är väldigt minnesvärda. För så som jag kände då, ja helt otroligt att det finns sådana känslor!

Kommentarer
Postat av: sanne

hihi, vad gulligt sagt, jag blir så glad ! har läst din blogg ett bra tag nu och tycker fortfarande att det är lika underhållande & roligt :)

2010-12-16 @ 23:18:43
URL: http://sannebrostrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0