Dag 17 – Mitt favoritminne

Det finns såklart massvis med favoritminnen med.
Ett av dom är då när jag var liten och skulle gå med farfar till hembygdsgården och tillbaks. Om jag inte minns helt fel hade han en käpp med sig och hans ben var inte bra, han hade någon skena på ena hela benet. Vi lyckades ändå komma fram hela vägen och så satte vi oss på en bänk som fanns där i närheten för att vila. Det är ett av mina favoritminnen, just för att jag fortfarande minns att det hände.Och för att jag minns honom så tydligt fortfarande fast det är över 10år sedan han gick bort ♥

Hela mitt liv är ett favoritminne, tänk hur mycket jag lär mig. Hur mycket erfarenhet jag får av allt som hänt i mitt liv, tänkt hur mycket jag kommer vara med om. Så helt klart är mitt liv mitt minne som står högst upp som favoriter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0