Dag 2 – Min första kärlek

Första kärleken är så klart speciell, första kärleken minns man alltid och första kärleken är helt underbar. Det finns så klart både bra och dåliga stunder därifrån och min första kärlek varade mellan hösten 06-08. Jag har lärt mig extremt mycket från den och jag har både lärt mig hur kärlek ska vara och hur kärlek inte ska vara. Med första kärleken upplevde jag även hur otroligt mycket man kan älska en människa, det är helt sjukt hur mycket kärlek man kan känna. Det går verkligen inte att beskriva, det måste upplevas. Ångrar saker gör man väll kanske alltid, jag ångrar dock inte min första kärlek, utan kanske lite vad som hände. Kärlek är lycka, och tillsammans med dig var jag det lyckligaste flickan på jorden.
Du gav mig kärlek och jag fick känna av den. Helt underbar
Det är omöjligt att förklara hur mycket kärlek man kan känna
och det är omöjligt att förstå det om man inte upplevt den

Mer än så tänker jag inte säga
Men min första kärlek kommer jag alltid minnas,
och den kommer nog alltid ligga mig varmt om hjärtat

Det kanske inte beskriver min första kärlek så mycket,
men det beskriver en del hur jag kände då och hur den
kärleken var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0