Dag 20 – Den här månaden

..har gått ruskigt fort och snart är den slut!

Denna månad har varit och är fortfarande ruskigt jobbig. Det är inte så att jag varit ledsen hela tiden, nejnej! Om 26dagar är det två år sedan min ängel gick bort. Därför är denna månad så himla jobbig, den påminner mig om allt som hände för två år sedan vid just den här tidpunkten, det känns som att jag återupplever allt som hände då. Det är därför det är så svårt att vara glad ibland, det är därför det är så lätt att jag hamnar i min egen bubbla och låser in mig. Det kanske alltid kommer vara en svår  och jobbig tid, men den för så mycket gott med sig också. All gemenskap vi fick känna innan dagen var kommen. All sista tid vi fick tillsammans med dig, guldvärt! Jag älskar dig, min ängel -för alltid. Jag är helt säker på att vi kommer ses igen, fast vi redan gjort det

Men denna månad har varit bra på sitt sätt med, det är inte bara dåliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0