Dag 21 – En betydelsefull låt

Burning inside - Takida

Den låten betyder väldigt mycket för mig, jag lyssar inte på den så ofta längre. Men det är en av världens bästa låtar och det är en låt som varit med om väldigt mycket. Jag vill inte säga så mycket mer än så, men den betyder otroligt mycket och ja, när jag spelar den rullar alla minnerna upp i huvudet på mig.


Follow Me - Unkle crocker

Den låten betyder också mycket för mig, inte för att den varit med om något speciellt utan för att jag började lyssna på den när jag var ungefär 8-9år gammal, och ända sen jag första gången hörde den har den varit en absolut favorit. Den hänger med än idag

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, man hoppas verkligen det... är typ så mycket starkare nu än förut, men ändå känns allt rätt jävla meningslöst. Man vet som inte riktigt vars man ska ta vägen, man bara går och går för att man måste typ.

2010-12-21 @ 18:28:20
URL: http://maliiinne.blogg.se/
Postat av: Miifi

Sv: Ja, herregud! Läste ut boken på tre dagar för att jag inte kunde sluta. Var verkligen helt inne i den. Hehe :)

2010-12-21 @ 22:48:50
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0