Dag 6 – Min dag

Idag när jag vaknade märkte jag att mitt simkort var inaktiv. Lite frustrerande med tanke på att man ändå är så pass beroende av telefonen. Jag körde alla mina småbröder till deras skolor, kom hem och lade mig i sängen igen. Jag hann komma till skolan vid lunch, väl där hade jag inget att göra eftersom min projektkompis inte var där heller. Så jag for hem igen, myste på med både moster och mor. Åkte till skolan igen, eftersom vi skulle handla det vi ska ha till pysseldagen med savogänget. Inge vidare, men det måste göras ändå. Sedan har jag hunnit vara hemma en stund, var förbi Telia och fixade mitt simkort. Dom hade stängt av det, så det funkade inte. Puckon, men det löste sig. Lagat mat har jag gjort, och nyss har jag varit ute på en prommis med min favorit. Följde med min knaskompis på coopan och handlade lite. Och nu ska jag alldeles strax promenera med min favorit igen och möta mor som slutar jobbet.

Det är alltså min dag detaljerat. Haha, kom förresten på nu när jag bäddade sängen att den bästa kudden får det örngott som tillhör påslakanet (om det bara finns ett likadant), den näst skönaste kudden får ett örngott som passar in färgen på påslakanet och den bästa kudden. Och den sista, oskönaste kudden får såklart en ful färg. Med andra ord, lätt att veta vilken som är den bästa och sämsta kudden, istället för att behöva känna sig fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0