Det blir inte alltid som man tänkt sig



Livet är fanimig inte lätt, men det var ingen jäkel som påstod det heller. Det är som en berg- och dahlbana, upp och ned hela tiden. Med- och motgångar, så är livet. Om vi inte har motgångar vet vi ju heller inte vad som är medgångar. Om vi inte gör fel, vet vi inte vad som är rätt. Ta vara på livet, det är värdefullt.

Ibland kan man inte välja, men när man väl kan det så är valet ganska enkelt. I alla fall för mig, och kanske för dom flesta av er med? Hellre tar jag tag i det och kämpar mig uppåt, än dräper mig med det och låter mig sjunka


Kommentarer
Postat av: sofie

helt rätt :)

2010-12-14 @ 19:58:08
URL: http://sofieoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0