Every time you make a move you destroy my mind

Jag vaknade imorse av att det var en borrmaskin som borrade i mitt öra, typ ungefär så, ja. Det är någon som borrar i samma vägg som går till mitt rum, fast på andra sidan. Och i höjd med mitt öra som jag hade mot väggen, så inte roligt! Hoppade nästan ur sängen när jag vaknade.

Ska kliva upp strax och koka lite te, gotti! Halv elva ska jag möta Lina, vi skulle titta nån show på skolan igen. Appropå nånting helt annat, jag kan inte ens använda mascara! Mina ögon gråter inomhus, i snöväder, i regnväder, i solväder, i blåst, i vindstilla, i alla väder som finns. Hade varit rätt skönt att ta bort ögonen så jag slipper med gråtande ögon heeela tiden. Fast då hade jag inte sett något, det vore ju inte så bra. SÅ irriterande bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0