Ho-ho-ho I have only one wish, and that's you

Julmaten satt fint i kistan, nu är jag mätt och belåten. Äckligt mätt dessutom. Min mage är typ överfull och jag får knappt i mig en smula till. Det smakade ruskigt bra! Några klappar har öppnats, och eftersom vi åker till Thailand snart blev det inte allt för många. Men lika glad är jag för det! Nu är det bara tre veckor och två dagar kvar tills vi sitter på planet. Och undrar ni ifall jag längtar, kan jag säga att jag har nog aldrig längtat så mycket till något annat. Kanske kan se det som mitt försenade sommarlov eftersom jag inte fick något i somras, kul det ska bli!

Jag har hunnit vila en stund, och alldeles snart ska jag krypa ner under täcket. Jag har även utökat mitt kuddförråd med två nya, så jag vet någon som kommer sova extra gott inatt! Imorgon öser vi på och vi ses säkert i dimman :)

puss och kram och hoppas ni hade en bra-a jul, det hade jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0