I'm not the pretty little girl you think I'm



Jag har inte orkat lägga in bilder från gårdagen, de kommer in eftersom. Igår öste vi på ett gäng, det var kul så länge det varade! Mådde rätt okej imorse, och idag har jag bara varit hemma. Promenerat med hjärtegubben, faktiskt på två långprommisar nu ikväll. Lite duktiga är vi allt! Kvällen säger nog godnatt nu, jag är trött i huvet och imorgon är det dags för mellandagsrean. Förhoppningsvis finns det någon fint till mig med där. Jobbar mån-ons och sön. Nyår på fredag, känner att jag likväl hade kunnat vara nykter då. Men man är väll bara ung en gång, vi får se vad som händer & sker! Ja, det var väll allt i stora drag vad som komma skall. Har inte så mycket mer på hjärtat så jag avrundar nog här.

Jo en sak, det verkar bättre än vad det egentligen är.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0