Jag kan inte säga det bättre själv

Ska börja med att säga grattis till min käre storebror som fyller hela 21år idag!

Mamma fyller år på tisdag också så vi gick ut och åt igår på nan king, mysigt vare!

Fryser om mina stackars tår, dom är iskalla. Typ som små isbitar som är påväg att falla av när som hellst, inte så att dom gör det. Men nästan.

Har gjort två uppgifter klart från skolan nu, skönt att dom är bortgjorda i alla fall. Har två av maggans uppgifter kvar också, om jag inte hinner klart med de innan jag åker. Kan jag göra dom medans vi flyger eller något. Har ett sista prov kvar och det är på tisdag, jag antar att jag inte kommer orka plugga så himla mycket till det. Vi får väll se hur det går.

Har tittat lite julfilmer idag på teven,  inväntar jobbet och insåg precis att jag missar handbolls EM, tråkigt! Får titta repris eller något. Aja, ska göra något bekvämt, typ sova en stund. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0