Nightmares


(bild tagen från www.google.se)

Inatt drömde jag om att det var några elaka människor som kidnappade ett barn, i stora detaljer. Vaknade mitt inatten, och jag kunde bara inte somna om, för jag trodde att någon skulle komma och kidnappa mig. Nu sådär på morgonen så känner jag mig bara knäpp när jag tänker så, men inatt var jag helt säker på att någon skulle komma och ta mig.

Tycker verkligen inte om mardrömmar, länge sen jag drömde det senast och det brukar vara periodsvis. Hoppas det här var en engångsgrej.

Jag har blivit en jäkel på att snooza, så nu har jag lite brådis. Har dock bara en lektion nu på morgonen, så efter den ska jag raka spåret hem och lägga mig i sängen igen. Kan man verkligen vara såhär trött?! Tydligen, Känner att jullovet är välbehövligt, efter lovet har jag bara fyra dagar kvar i skolan tills vi åååker!

puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0