Sammanfattning 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jag jobbade som en tok, fick mitt körkort
2. Höll du några av dina nyårslöften? inte de, hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? icke
4. Dog någon som stod dig nära? näe
5. Vilka länder besökte du? finland
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? ja
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 2010.08.10
8. Vad var din största framgång 2010? alla mina jobb, jag har lärt mig en massa nya saker - bra som dåligt
9. Största misstaget? kanske var för feg, lät tiden gå för långt och då var de försent
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja
11. Bästa köpet? ingen aning
12. Vad spenderade du mest pengar på? massvis med småsaker, kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? mina nära och kära
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? who says, och cooler than me
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare om man jämför med 2009, men ändå bara okej
16. Vad önskar du att du gjort mer? skötte skolan bättre
17. Vad önskar du att du gjort mindre? förstört så mycket för mig själv
18. Hur tillbringar du julen? med min familj och moster m.familj
19. Blev du kär i år? jo
20. Favoritprogram på TV? alltid oth, alltid
21. Bästa boken du läste i år? bara inte du av katarina von bredow
22. Största musikaliska upptäckten? ingen
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? min tatuering
25. Något du önskade dig men inte fick? näe
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? minns den faktiskt inte så bra. men jag var med mina nära och kära (en helt vanlig onsdag, men inte vilken som hellst)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? finns de alltid
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? enkel, svart, bekväm
29. Vad fick dig att må bra? familj och vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ingen faktiskt
31. Vem saknade du? min älskade ängel - älskade mommo!
32. De bästa nya människorna du träffade? alla är bra på sitt sätt, vissa mer vissa mindre

Kommentarer
Postat av: SandraLi

Det kommer bli ett toppenår! Får jag sno listan av dig ? :)

2011-01-04 @ 19:06:42
URL: http://sannieboy.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0