The ground is shaking underneath, now that you're here

God morgon!

Idag ringde min väckarklocka tidigt, dessutom då när jag sov som skönast. Men jag tog mig upp och nu har jag plugga i någon timme. Så himla typiskt, men såhär är jag. Allt i sista sekund, måste plugga lite mer sen kan jag i alla fall en del, och det räcker för mig. Är sjukt trött så ska nog hinna med att sova en sväng också.

Tänk att  det är dryga veckan kvar till julafton bara, kan inte förstå vart tiden försvann. Idag ska jag till tandis med, hatar att gå dit. hatar det verkligen, det är ont i magen om något! Nu ska jag plugga de sista så jag hinner lägga mig i min sköna säng igen, pusspårej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0