This is the day for you and me

Känner mig redan less på min design.. blä!

Idag har jag öst på med att baka en vit kladdkaka med hallon, den skulle vara mellan 40-50min i ugnen.. Dock ville inte mina komma ut riktigt då, så ungefär 2,5h senare tog jag ut dom. Smakade smaskens, riktigt gott vare! Rekomenderar de verkligen!

Bara tre dagar kvar till jul, känns helt knasigt. Längtar till kalle på julen, han är grym! Hade dock varit lite roligare om det kändes som de kändes när man var liten. Då gick dagarna alltid så segt till julafton, hela decembermånad gick segt. Och man längtade jätte, jätte mycket! Men nu har tiden vara ruschat förbi och nu är vi snart där. Anyway, nu ska jag lägga bort datorn!

Har förresten inte haft mitt usb-minne tillgängligt så det har inte blivit några nya bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0