Here I'm once again

Jag höll precis på att svara på massa frågor om det gångna året, dock var det alldeles för många så jag raderade allt och sket i det istället. Var förbi på guld och penn, eller vad den heter den där affären. Tänkte hitta ett fint halsband, men jag är ju såndär som använder bara ett halsband (om jag använder något) fast jag kan hitta hur många som hellst fina. Min fina ring har jag redan och det räcker med den. Så det blev ett fint armband istället :) Kan slänga in en bild på den sen, fast tror inte jag orkar. Träffade Amanda idag, sviin länge sen ju! Det här blir awesome!!

Juste, var och solade med mor idag. Förhoppningsvis blev jag lite brunare. Blir dock lite ledsen för mina ögon rinner konstant. Kan ju inte ens gå ut ju, kanske har med solariumet att göra? Jag vet inte, känns lite jobbigt att inte kunna använda mascara (jag vet, det finns vattenfast. jag har en sådan, men när mina ögon blir alldeles vattniga så klumpar sig mascaran typ)

Nu ska jag ösa på med något (alltså lägga mig i sängen och vila en stund)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0