You can trust on me, I promise



I slutändan kommer du vara den enda personen du nånsin kommer kunna lita på till 110%. I början av livet litar du på alla som kommer i din närhet. Så småningom lär du dig att bara lita på ett fåtal, ju mer personen du säger en hemlighet till, ju lättare kommer den ut. Eller hur? Men med tiden kommer du inse att den enda du kommer kunna lita på är dig själv. Med tiden inser du att oavsett om du har en bästa vän och det är den enda personen du berättar hemligheterna till, så kommer dom ändå komma ut. Du inser att det är så människor fungerar. Du inser att det inte går att ändra på människor, utan bara på dig själv. Du inser även att det här är den värld vi lever i, och att du är den enda personen du nånsin kommer kunna lita på til 110%.

Och om du inte har insett det ännu, så vet du nånstans djupt inom dig att det ligger en sanning i det jag just skrev

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här var bland det vettigaste jag någonsing läst. Man ska klara sig själv,det är bäst så!

2010-12-30 @ 17:58:42
URL: http://mllindgren.blogg.se/
Postat av: Olle

Jag trodde ni hade snö däruppe :o

2010-12-30 @ 19:24:06
Postat av: Anna Johansson

Hej Cassandra med det vackra namnet! jag känner inte dig, vi har aldrig träffats IRL och jag är 10 år äldre än dig och jag halkade in här på din blogg av en ren slump - fast just nu känns det som det var ödet :) Du skriver så jäklars bra! Så träffande o mitt i prick och du uttrycker dig så fint så att jag blev sittande en stund rätt upp o ner bara för att smälta det jag just läst. Det här inlägget är bara för himla bra! Du verkar så klok o mogen! Jag önskar dig all lycka! Jag tror att det bor en författare i dig, helt klart! Ha det gott! Var rädd om dig! Tack för att jag fick läsa! Det gjorde min dag (eller rättare sagt natt med tanke på att klockan är midnatt snart :) /Anna J

2011-01-01 @ 23:41:17
Postat av: cassandra

Hej Anna! Och tack så mycket! Roligt att du slinker in med en kommentar, det är inte många som gör det. Blir himla glad för dina ord. Och ja vem vet, det kanske bor en liten författare inom mig. Jag älskar verkligen att läsa böcker, så kanske har med det att göra. Hihi. Och tack än en gång, dina ord värmer verkligen. Detsamma, ta hand om dig och lycka till med/i ditt liv :) Kram Cassandra

2011-01-02 @ 23:18:29
URL: http://cassandralindmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0