I need you to love me





Sista sprutan är tagen nu! För all framtid hoppas jag, men så är inte fallet. Men i alla fall innan vi åker till Thailand! Idag är det bara 58dagar kvar. Det kommer bli så himla skönt, hellst med tanke på att jag inte hade något sommarlov överhuvudtaget (okej, en helg men ändå).

På tal om dagar, med tanke på att det endast är 58dagar kvar tills vi åker, innebär det 56dagar kvar tills Mormors två årsdag. Jag var förbi hos Henne idag. Det är en jobbig tid just nu, så är det bara. Det är jobbigt och det kommer fortsätta vara jobbigt. Saknar Dig Mormor. Jag sopade bort all snö som kommit på Din gravsten och allt annat fint där, och ett ljus brann i Din fina lykta. Hjärtat är kvar i handen på ängeln, tänk hur länge det hållt sig där utan att försvinna. Genom snö, storm och regn, rusk och solsken! I love you, and I always will.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0