Jag drömde en dröm, och drömmen blev sann

Jag blev som ett barn på nytt när jag och mor var och rensade i källaren tidigare idag, alla mina barbiegrejer, alla docksaker, alla böcker jag läst, allt! Nästan så jag önskar att jag var en liten flicka igen, men icket. Jag är ändock 18år, jag har körkort (vilket jag aldrig trodde jag skulle få!), jag får köpa snus (om jag vill), jag får rösta, jag får göra massvis med saker! När mor visade bebiskläderna jag haft när jag var liten, kunde jag knappt tro det. Tänk att jag varit en liten bebis, tänk att jag haft på mig såna där små kläder! Helt otroligt..

Nu är jag i alla fall tillbaks till verkligheten, tråkigt nog. Dags för jobb. Jobb, jobb, jobb bättre jobb är inget alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0