Since now I'm gonna make it alone





I fredags när jag, mor, moster och min lillekusin var inne på C.O persson så hittade vi Börje Salming där inne, efter några om och men och lite mod så fick vi till oss några bilder. Kul va!

Idag hängde jag i skolan ett tag, hade endast två lektioner. Skönt! Jag och mor var och tittade tapeter hem också, och efter det har jag och Lina hängt gäng. Bakat kärleksmums (det var mest hon som bakade ;) och pratat massa skit. Sånt som tjejer gör, eller?

Såg att det var -20grader ute, jag tackar gud för att mitt duntäcke finns!

Time to sleep!


Kommentarer
Postat av: emma

fan va cooool du är coolcassssi :-D

2010-11-11 @ 19:36:24
URL: http://eengwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0