From all of the things that I used to be

Ja, vafan. Klockan slår snart 23.30 och jag är vaken! Fattar inte att jag orkar, visst att jag sovit idag. Men inte så mycket ändå, och ändå lyckas jag hålla mig vaken. Om jag kommer upp till samhällsen imorgon är en annan fråga, hoppas kan man. Men just nu har jag inte mycket sömn i bakfickan, så det återstår att se hur det går.

Val är något vi alla gör i livet. Jag har hittils (och förhoppningsvis bara) gjort två val som har förändrat mitt liv på, inte små sätt, utan väldigt stora förändringar. Det är inte val jag är stolta över, men jag står för dom så gått jag kan. Dessa val är två väldigt spontana val och ej uttänkta val. Jag skäms för att säga att det är jag som gjort dessa två val, men som sagt -jag står för dom så gått jag kan. Tänk efter före

Kommentarer
Postat av: Cindy

du pratar ofta om stora val och hur du har förändrasts. kan du inte berätta mer vad dom valen var ? :) eller det kanske är för personligt? :)

men hade varit ett bra ämne!

2010-10-15 @ 10:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0