Ibland gör jag saker för att bevisa för andra att de har fel

Jag älskar att min status åker skyhögt upp så fort det händer något i mitt liv. Det är sån otrolig skillnad och folk är så jävla nyfikna, roligt att se. Visst?

Det här med mina val i livet, jag har funderat rätt mycket på det. Och har nog kommit fram till att de är lite för privata för att ni ska få ta del av dom. Det finns privata saker som ni kanske kommer ta del av, we'll se. Jag skriver ju bara här för att jag tycker det är kul. Inget annat, jag har min privata dagbok att vända mig till också. Så ingen fara, allt kommer ut ur mig på något vis. Jag och min privata handskrivna dagbok trivs väldigt bra ensamma tillsammans. Lucky us! Men är det något ni vill veta, så är det bara fråga. Jag svarar om det inte är allt för privat juu

Jag har inget på hjärtat just nu. Förrutom, att jag saknar min älskade ängel mer än allt i världen. mina tankar går till Dig varenda dag. Jag är så glad att jag hann uppleva så otroligt mycket saker med Dig innan Du lämnade oss här nere på jorden. Men Du vet, en dag ses Vi igen. Det lovar jag Dig. Inte idag och kanske inte imorgon, men en dag. Jag älskar Dig, det är något som fattas mig.. och det är Du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0