Who says I can't be free from all of the things that I used to be



Att ta studenten, ja fy.
Jag hoppas det kommer kännas underbart, helt otroligt underbart! Idag har vi vart och haft utprovning av studentmössorna. Nu är de beställda och vi är ett steg närmare studenten. Hur overkligt känns inte det? Jag kan inte förstå att vi redan är här. Det är dryga sju och en halv månad kvar tills vi tar studenten. Vet ni hur fort den tiden går? Det känns som att det bara var för någon dag sedan som jag sa att jag inte orkar titta på resorna eller allt som finns i Thailand, för resan är åtta månader bort. Idag är det ungefär två och en halv månad kvar tills vi åker. Jag blir rädd för hur fort tiden egentligen går. Den bara rusar förbi oss och jag hänger inte riktigt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0