6 september

Fortfarande kommer det en mängd tårar ur ögonen på mig när jag hör denna låt. En mängd räcker inte, en flod skulle jag snarare kalla det. Det är jobbigt, det kommer alltid vara jobbigt. Men en dag kanske det kommer vara lite lättare än jätte jobbigt. Alltså jobbigt fast inte lika jobbigt. Eller så kommer det alltid vara lika jobbigt. Jag saknar Dig Mormor. I really do. Det är svårt att förstå att om fyra månader är det två år sedan. Om fyra månader, åtta dagar och dryga fyra timmar och några minuter.
You'll always be in my heart and you'll always be on my mind




Kommentarer
Postat av: Matilda

Aaw vad sogligt med din mormor :( ja men tack för att jag slipper känna mig ensam cassandra :)

2010-09-07 @ 09:37:21
URL: http://maatildalindgren.blogg.se/
Postat av: sofie

De finns ju lite överallt att beställa, på typ brandos och uggaustralia. com :)

2010-09-07 @ 12:28:34
URL: http://sofieoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0