2011.04.04


Helt sinnes hur mycket jag saknar Thailand..
Bara 287 dagar kvar..


Första dagen på praktiken idag, gick faktiskt riktigt bra! Självklart känner jag fortfarande att jag hade velat vara i skolan de sista månaderna innan vi går ut, men men. Dom är riktigt söta där vart jag är och man blir så glad av de! Dagen gick riktigt fort och det känns ändå bra att vara där två veckor. (snart lov, yeep!)

Idag då, efter jag slutade åkte jag och hälsade på mor på jobbet. Skulle köra henne på ärende och sedan åkte jag och hämtade upp mina små söta bröder och sedan vidare till lassa. Där tog jag blodprover igen, inte så kul. Och efter de åkte jag och mor iväg för att handla. Gav mig på en tacopaj idag och det var skit gott! Namnam.. måste vara bland de godaste som finns alltså :) hihi.

Nu ska jag göra mig i ordning åde, sen ska jag iväg till en fin filur.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0