All I need is to make you breath



Just sitter jag och myser i min ursköna fotölj, har kommit hem rätt precis och nu väntar jag på att min bror ska ringa så jag kan åka och hämta honom från krogen. Lär nog få vara uppe ett bra tag till, vad gör man inte! :)

Lyssnar underbara Takida och minns tillbaka. Det kommer upp så himla mycket minnen, det som är så himla skönt är att det bara är bra saker, önskar ibland att man kunde spola tillbak tiden för att få göra om saker rätt och för att det var så himla underbart. Men hade det inte varit för de så hade det inte varit som de är idag, och det är inget dåligt. Men ändå, ni förstår. Bara längta tillbaks lite grann och minnas det som var bra och önska lite att man var där igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0