Det är mörkt nu, vi sluter våra ögon och börjar om igen. Vaknar upp till en verklighet som är bättre än drömmen


Från i fredags, snodde bilden från Becca, hoppas de är okej ;)

Ligger just nu i min lilla soffa (mommos soffa ♥) och väntar på att bb ska börja, så segt tiden går. Längtar tills jag får krypa ner under täcket, så mysigt. Lyssnar på några gamla godingar (takida ofcourse ♥) och tänker tillbaka på hur saker brukade vara. Allt har börjat komma upp igen, det är lite jobbigt. Inte så jag påverkas faktiskt, men det känns lite ändå. Saknar det som var, inte hur det var. Det kommer aldrig bli som det var så det spelar inte så stor roll, men det skadar inte att sakna lite ändå

Jag och min kompis planer på att åka och göra Lule under valborg! Skoj elleeer va.

Tänkte ta mig tid till att avboka min tatueringstid och försöka få en annan tid till ett annat place. Det blir nog så mycket bättre, i think so! Ska göra mig i ordning och kila över till en söting.

puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Självklart att det är okeeey söt Cassi ! :)

2011-04-14 @ 05:55:40
URL: http://lycklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0