En dag utan dig är ingenting för mig

Funderar så mitt huvud håller på att sprängas. Har tusen saker att göra, vet bara inte vart jag ska börja. Men, som mamsen sa: om inget kan göras nu, är det ingen idé att fundera på det just nu. Alltså tänker jag försöka släppa det tills åtminstone på måndag.

Väntar på ett samtal från min söte vän, när jag kommer hem igen ska vi ha en helmyskväll! Det har jag bestäämt. Nästa helg är det valborg, och vi har redan en massa planer som kommer bli tooppen. Hoppas det blir jätte bra väder, annars är vi ett toppen gäng som gör kanon kvällar ändå ;)

Vad roligt att vissa har så lite till liv att man måste lägga sig i alla andras.

två år, tre månader och sex dagar
- dagarna går så himla snabbt, jag vet att du har det så himla bra min ängel.
men saknaden blir inte mindre för det och du kommer inte tillbaks till oss på jorden
mer för det heller. jag saknar dig, jag älskar dig. hjärtemommo ♥



Kommentarer
Postat av: emmaaa

tjoho tjohej, tänkte bara säga att du är sådär jättebra! kramis

2011-04-21 @ 20:36:42
URL: http://eengwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0