It's alright now when you are here

Blev utgång igår trotts att jag inte skulle, eller jag skulle först. Men när kvällen närmade sig orkade jag helt enkelt inte.. Fast ändrade mig i sista seekund. Det vart en skitkul kväll, hade hur roligt som hellst med superbra människor! Helt galeen kväll men så värd!

Idag mår man som man förtjänar, såklart. Har sovit bort nästan hela förmiddagen. Kl 8.00 imorse var jag ute med mamsen och promenerade med hundarna, har vart ner i källaren och har fått bort lite saker därifrån också. Idag ska vi äta lite thaikyckling och resten av dagen ska jag inte göra nånting vettigt alls. Eller jo, min kompis skulle komma på besök en sväng, juste! Nu ska jag lyssna lite takida och dricka cola! Heheh

Saknar dig, mommo
så himla mycket..
önskar så att du var här
min fina ängel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0