Jag lever mitt liv idag, samtidigt som du lever ditt imorgon

Min mage har pajjat totalt, kanske inte så konstigt med tanke på att vi hållt på i snart ett år och varit ut minst några helger i månaden. Eller snarare varje helg nästan. Tror att jag måste ta det lungt ett tag, min mage måste få börja få ett bra liv igen, utan alkohol skulle jag tro. Snart är ju studenten och allt, efter det ska jag lägga alkoholen på hyllan ett bra tag.

Har myst på hela dagen, och för en stund sen släppte jag av Marjo så hon kan gå ut och supa sig full. Imorgon är hon bakis och mår dåligt, imorgon är jag inte bakis och mår bra ;) Heehe. Har bakat lite annanaspaj just och ska nog ut och kika läget sen. Får se hur magen och huvudet mår, hade några bulor i bakhuvet när jag vaknade imorse och var typ full ännu då. Lite galet! Sen ska jag vänta på att min fina ska hem, vilket säkert blir först mitt i natten.

♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0