Nya erfarenheter och nya möjligeter

Jag har länge velat åka till USA som au-pair.

Jag tycker det verkar skit roligt! Man får uppleva så himla mycket och man får så mycket nya erfarenheter. Man får bo hos en helt okänd familj och i ett helt främmande land, knyta nya kontakter och få otroligt många möjligheter. Spännande, eller hur!! Men.. det finns ju såklart ett men också. Som tex. att vara borta från alla nära & kära i ett helt år, klart dom finns kvar när man kommer tillbaks igen, men ändå. Jag är utan min kära hund i ett helt år, han finns kvar när jag kommer hem och för mig är han inte bara en hund, han är en så stor del av mig. Vi har en Thailandsresa bokad redan, och den vill jag absolut vara med på.. bara några få anledningar att inte åka. Men ändå finns det en stor del av mig som vill! Åh, sååå svårt!

Kommentarer
Postat av: jenkooo

ooooh jag vill också åka som det!! synd bara att jag är så seg på att gå klart skolan :b haha

jag tycker du ska åka, för allt finns ju kvar här när du kommer hem :)

2011-04-18 @ 23:19:27
URL: http://jenniferejemalms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0