puss

Nu har även jag också gått och blivit sjuk, tempen visade feber nu imorse. Inte bra, inte bra. Ska ta mig en alvedon och försöka vila en stund, möjligtvis promenerar jag ner till mor om jag orkar. Har smaskat i mig lite frulle just, var och besiktade bilen imorse. Och såååklart gick den inte igenom, men det var bara ett litet fel som är lätt att fixa (sa papsen). Men ändå, typiskt!

Igår var vi på en liten roadtrip till gälko, jag och min kompis. Gud som vi svamlade och skrattade, länge sen jag skrattat så mycket alltså. Roligt hade vi, lite fattigare blev vi! Vad gjorde jag mer? Jojust, jag var förbi moster och hon skulle försöka hjälpa mig med min balklänning, great. Efter det for jag till mitt hjärtegull!

Nu ska jag släppa ut doggen på ballisen, ses i dimman ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0