Jag vill känna din kropp emot min, höra pulsen slå.. din mun tätt emot min

Nu har någon lurat i mig en massa tokigheter igen, sitter och tittar på massvis med balklänningar. Precis när jag besämt mig att inte gå balen, kommer det upp igen. Lina sitter och skickar över massa klänningar som hon vill att jag ska ha, haha bakelseklänningar! Tror icke balen är något för mig alltså, är alldeles för ocool för sånt.

Idag har jag lekt med min fina lilla kusin som jag träffar alldeles för sällan nu för tiden, de håller på att flytta så jag var och hälsade på ett tag. Roligt roligt! Har inget på hjärtat idag så jag ska fortsätta titta på fina klänningar och drömma mig bort

Du är den absolut finaste ängeln i himlen, mommo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0