17/2 -11

Det är någon galet fel på mina sömntimmar, sover helt knasigt.

Var och jobbade idag, kändes konstigt att vara tillbak där igen. Mina knasiga kollegor, helt galna! Och såååå roligaaa!!

Träffade min fina vän idag, åh så jag saknar henne! Så kul :) Var även förbi i skolan en sväng, knasigt. Men helt ok. Bara dryga fyra månader var ändå. Fast skolless är man vare sig man vill eller inte. Fyfan, skönt att bli av med skiten.

Nu ska jag sluta prata, imorgon ska vi ut och göra kiruna osäkert. Hoppas det blir roligt, de flesta verkar dra till gränsen men någon kotte måste ju stanna kvar här med :)

Sova nu så jag orkar upp tidigt! Juuste, min lillebror fyller 12år idag, och jag som hela tiden kallat honom för 10åringen, stackarn!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0