Idag lever jag som jag vill

Idag är det måndag, en helt vanlig måndag. Tänker ni, men så tänker inte jag. Idag är det en dag närmare studenten, och en dag närmare frihet. Att göra vad fasen man vill

Fast, idag är det ju också första dagen på en ny vecka. Det kändes inte så hemskt att vara i skolan (det kommer jag ångra sen att jag ens tänkte.) Kanske inte så kul att komma dit och höra att man har två prov som väntar på en. Tack ni underbara lärare som hjälper en när man behöver hjälp. Sure att gymnasiet är frivilligt, och jag valde att vara ledig. Men nog fan kan man hjälpa eleverna med hjälp ifall man varit borta ändå. Struntar i om jag är den enda som tycker så. Jag försöker ta mitt ansvar och få ihop allt jag kan, och så kan inte ens lärarna hjälpa till när man visar att man vill.. Irriterad blir jag, JA!!

Näe, men att solen lyser idag (inte alls som i Thailand), men bättre än ingen sol alls. Dock hade inte Thailandssolen skadat mig i alla fall, ge mig den NUU!

Jag satte mig nyss vid datorn, jag lade upp armbågen på bordet för stödja huvudet mot handen. Så börjar det ticka, jag börjar seriöst undra om det är en bomb i mitt rum, så jag tar ner handen och börjar titta runt vad de kan vara, letar runt och hittar ingenting.. då slutar de låta. Ingenting alltså, tänker jag då. Jag hivar upp armbågen ännu en gång på bordet för att stödja huvudet mot handen, så börjar de ticka igen.. Jag tänker då att det måste ju vara en klocka, men min klocka som är i andra sidan på ruymmet hörs ju inte så tydligt ändå. Tills jag kommer på att det är mitt armbandsur. Haha, knäpp jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0