Jag är så lycklig hela långa veckan lång!



Såhär ser dom ut

Idag får jag faktiskt lov att vara stolt över mig själv, vi slutade kring 9-10tiden idag. Och jag kände verkligen hur less jag blev när jag fick veta att jag skulle ha hål i dryga 6h, till en lektion jag inte ens vill ha. Jag åkte hem vid 11-tiden åde, hämtade min bror från jobbet, handlade, körde ner han igen, åkte till mamsens jobb och hälsade på henne gjorde jag med. Lämnade bilen där och gick till skolan för jag tänkte att jag skulle hinna göra en del uppgifter jag inte gjort, innan jag började lektionen. Vilket jag också fick klart, ska bara skicka in dom så är det klart! Så ja, kl 15.00 var jag faktiskt på lektion, jag kände mig skit duktig. För vanligtvis hade jag struntat totalt i den, men icke idag! Heeh

Igår när jag skulle sova så fick jag skit tungt att andas, det blev helt tjockt i huvet och ju mer jag andades in, ju mindre luft kunde jag andas ut.. så jag väckte mamsen och hon hjälpte mig. Fick samma sak idag igen, så imorgon vill läkaren träffa mig, och jag han.

Nu ska jag kapa av mina fina naglar jag gjort, dom har blivit så fula och spruckigt så himla mycket så det är dags att göra sig av med dom. Plus att det kanske går lite fortare för mig att skriva på jobbet då, förhoppningsvis. Tråkigt men sant.. Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0