Tio saker du vill göra innan du dör

Jag är otroligt höjdrädd men jag vill ändå
- hoppa fallskärm

Jag har alltid tyckt om småbarn, så jag vill
- skaffa barn, minst två högst tre

En snygg och stilig karl, ja
- en man vill jag ha

Känna att jag lever
- leva livet vill jag göra

Jag älskar snö, men vill se mer
- resa skulle jag vilja göra

Jag vill
- ha ett jobb jag trivs med, tjäna bra & fin lägenhet

Jag är rädd för att dö, men jag är inte rädd för döden
- min familj, nära & kära och jag ska leva ett friskt liv

Ta var på livet och inse att man inte kan få allt
- leva ett lyckligt liv, känna meningen med livet och vara nöjd med det jag åstadkommit

Nu kommer jag inte på något mer, förutom en enda sak
Mest av allt skulle jag vilja träffa min älskade mommo en
sista gång för att få berätta för henne hur mycket hon betyder
för mig och hur mycket jag älskar henne. Hur mycket hon saknas
här nere bland oss och hur mycket jag vill att hon kommer tillbaks..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0