Vi kan inte vara mer än oss själva, det är så vi kommer längst

Tjena gänget!

Vi har kommit till hotellet precis, varit ute och ätit och myst på. Vi kom till Bangkok i fredags, då gjorde vi faktiskt ingenting. Tog det relativt lungt osv. Igår däremot sov jag skit dåligt, knappt alls.. och kl 7.30 var de dags för frulle.
(Hotellfrukosten är sååååååå jäkla god!!) Vid 10-tiden tog vi taxin in till MBK, så sjukt stort. Helt unbelievable!

Idag blev det frulle lika tidigt som igår, dock sov jag en aning bättre inatt. Sedan var de dags för oss att fara in på theee market. Finns ju tusen olika marknader, men vi fick tips om en som verkade bra så vi åkte dit. Skit kul!

Imorgon ska vi nog in dit igen. I alla fall, efter vi vart där bestämde vi oss för att fara till MBK igen, så så blev de.
Dagarna går fort som tusan och orkar verkligen inte skriva allt. Och ja, man hinner inte med så himla mycket mer. Imorgon är det dags för Siam Park City, kommer nog bli skit kul!

Nu återgår jag till alkoholens värld en stund igen, seee ya ;)

juuuste, dåligt med bilder på fejjan nu. kommer in när jag är i kirunaaa iställeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0