Yeeeeep

Imorse slog jag upp ögonen redan kl 08. Mina sömntider är helt otroliga

Min rygg är helt broken, eller mitt bäckene är helt broken. Det gör absolut ondast när jag går, eller när jag rör på benen. Att man ska lyckas med allt alltså, men jag står på bena i alla fall, alltid nå

Idag står det jobb på schemat, har än så länge varit ute på prommis och handlat med mor och doggen. Innan jobbet ska det hinnas med en solnig också! yeee, hejrå

Även fast jag bara varit hemma i fyra nätter, längtar jag tillbaks till Thailand som en tok. Om det hade varit möjligt hade jag satt mig på första bästa flyg dit direkt.. Möjligheter att få göra som man vill, sola när man vill, gå runt i bikini hela tiden utan att behöva ha en tanke på ifall man skall frysa. Dricka en kall cider med härliga människor. Lägga sig i havet och kunna ligga där å flyta utan att ha några som hellst bekymmer (kanske ifall man glömt att sörja in sig endast).. Hur underbart!! Ta mig tillbaks..

måste ju också bara säga att min fina kompis Linooois, du är bara för braaa!!

Kommentarer
Postat av: Lina

du är bäst kompis!!<3

2011-02-20 @ 11:32:34
URL: http://chokechain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0