10

Det var som om det inte var meningen att jag skulle få sova idag, min telefon har plingat och ringt hur länge som hellst inatt/imorse. Inte för att det gör så mycket, men sömn är ju bra att ha.

Jag var och gymmade lite för en stund sen, mitt knä ville inte som mig. Fick nästan släpa med det för att det skulle hinna ikapp det andra benet, inte så kul om ena benet åker av rullbandet och det andra fortsätter springa. Efter jag gymmat tog jag mig en välförtjänt (inte) solning. Det var så himla skönt, fast jag längtar efter riktig sol!

Tänkte slänga ihop lite sen lunch, i eftermiddag ska jag göra hemmagjord pizza tänkte jag. Kanske utgång, kanske kanske kanske mega kanske!

Varför var min statistik SKYHÖG igår?
Vad har jag nu gjort??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0