16

Det är inte så jävla bra, det vet jag redan. Allt verkar så himla bra, men egentligen så är det inte det. Inte det minsta, det bara är så och det kommer vi inte komma undan. Allt verkar alltid vara mitt fel, men så är det inte. Jag tänker inte ta åt mig av det för jag vet att det inte stämmer. Det är ditt val, du gör som du vill. Jag tänker inte stå iväg, aldrig

Jag hoppas det här året kommer bli toppen. Gårdagen inleddes på ett jätte bra sätt och jag hade roligt hela kvällen (bortsett från småsaker), men det var en kanon kväll! Första dagen på det nya året har kanske inte börjat så jävla bra, men det blir ju bättre. Det kan bara bli bättre. Det finns så klart saker som inte är så himla roliga, men man måste ta itu med det ändå. På måndag skulle mommo fyllt 60år, hon blev inte ens 60år gammal.. Om 14dagar har mommo varit borta från jorden i två hela år. Fatta hur sjukt snabbt tiden går. Klart det är jobbigt, det kommer de alltid vara.

Det här året har varit upp och ned, precis som en berg- och dahlbana. Men oavsett vad, kommer man igenom det ändå. Det här ska ju inte bli deppigt, men lite depp blev de ändå. Nä, men det kommer bli awesome! Det är bara dryga halvåret till studenten, sen får jag göra vad fan jag vill! Leva livet gör jag redan, men jag kommer leva lite mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0