7



Är så jävla trött, mitt huvud fungerar inte som det ska. Mina sömntimmar är helt galna. Ena natten är jag vaken och andra natten sover jag hur länge som hellst, typ så håller de på. Är jag inte knäpp, så säg

Försöker börja med mitt arbete jag ska redovisa imorgon, går dock inte så bra med tanke på att jag inte har en aning om vad jag ska göra en redovisning om. Vanligtvis brukar det vara hur lätt som hellst, men nu kommer jag inte på nå överhuvudtaget. Mor kanske förhoppingsvis vill hjälpa mig när hon kommer hem

Har lite ångest för att skolan börjar imorgon igen, om någon snäll kunde ge mig junimånad nu så jag får ta studenten, skulle jag bli skit glad!

Mys med min dogge nuu

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv; usch vad hemskt :/ hatar snööööö

2011-01-10 @ 16:38:17
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Julia

Snart sitter vi där och lyssnar på Ulf igeeen ;) roligt eller så inte..

2011-01-11 @ 07:06:58
URL: http://juliakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0