Allting kommer lösas och bli bättre igen

Vi var som sagt på Nyårsrevyn nu ikväll. Den var riktigt bra, hellst början. Men efter tre timmars sittande så blev vi lite less. Den var med andra ord inte lika bra i slutet, fast ändå bra. Ska inte klaga! Roligt att något händer här, det händer kanske inte allt för ofta.

Ringde läkaren idag, en grinigjäkel som inte ville ge mig någon tid. För att inte säga något jag skulle få ångra, tackade jag för mig och lade på luren. Ibland kommer jag på mig själv att jag pratar nästan som när jag ringer på jobbet. Tackar för mig på samma sätt som jag gör på jobbet, pratar ungefär på samma sätt osv. Kanske inget som märks? Lite kul ändå..

Idag är det bara 12 dagar kvar, längtar så det är sjukt. Jag är mest flygrädd, rädd för att planet ska kapas eller för att nått ska gå fel. Förhoppningsvis gör det inte det, det är visst vanligare att krocka med bilen är att något ska hända med flygplanet. Fast vem vet, jag kanske är just den som sitter på just det flygplan som det ska hända något med. Ska nog sluta tänka, blir tokig på mig själv om jag håller på sådär. Men i alla fall, jag längtar.. längtar efter att få komma bort en stund härifrån. Jag behöver det

Om tio dagar är det din två årsdag, älskade mommo. Dagen då du tog ditt sista andetag och somnade in hos oss. Ger mig en klump i halsen, ont i magen och tårar i ögonen. Vi kommer ses en dag igen, det är jag så himla säker på. Älskar och saknar dig så det gör ont, ont så ont.. Min ängel, min vackra ängel. Du är så himla saknad, om du bara visste. Du finns i våra tankar dagligen och du finns här hos oss. I know that. Du är så himla bra. Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Faster

Döden drabbar alla men vi får inte dyka för djupt i sorgen. Glöm inte att må bra själv och gläds åt de stunder man haft.

Njut av er resa det är ni värd. Kram

2011-01-06 @ 11:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0