Avsluta meningen

Denna lista hittade jag inne hos Amandaa, jag lånar den


Jag har insett att min senaste kyss -
var innan jag åkte utomlands
Jag saknar - bara mommo..
Jag pratar - väldigt gärna och väldigt ofta!
Jag skrattar - ofta åt mina egna skämt
Jag avskyr när folk - ljuger och går bakom ryggen på en. Falska människor
Min första vän hette - Robin, min älskade storebror
Min första kärlek hette - -
Kärlek är - underbart när de är bra och förjävligt när de är dåligt
Min favoritfilm är - många
När jag borstar tänderna - har jag ofta väldigt bråttom
När jag lagar mat - är det alltid underbart gott
Jag är rädd för - djupa vatten, loove och höjder, ensamhet
Jag önskade - att jag var rik
Den värsta känslan är - ångest
Den bästa känslan är - lycka och kärlek
Jag vill - sova just nu
Jag är bäst på - att lyssna, prata som fasen! och ha roligt ;)
Jag är sämst på - att säga nej, det absolut svåraste som finns
Jag kommer alltid att vara - mig själv
Det finaste som finns - kärlek
I sommar - ska jag jobba, festa, och flytta
Sist jag grät var - minns ej
Jag kan - men bara om jag vill
Min mobiltelefon är - söt
När jag vaknar på morgonen - kikar jag alltid efter vad klockan är
Innan jag somnar - kikar jag teve
Just nu tänker jag på att - soova
Bebisar är - sjukligt söta!
Mitt första barn - kommer vara så otroligt älskvärd!
Det fulaste som finns är - falska människor
Jag har aldrig - sett en giraff
Idag har jag - stekt vid poolen, varit på stranden, öst på stan osv
På gymnasiet - var inte den bästa tiden i mitt liv, men ändå har jag haft askul!
Jag vill verkligen - att mitt liv ska vara uunderbart och lyckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0