en stjärna, alldeles för bra

Hade min redovisning imorse, gick sådär. Kunde inte göra en pp, men de gick nog bra  ändå.

Idag har vi fixat solskyddskrämer, mediciner, stödstrumpor (minskar risken för blodpropp vid längre sittningar) osv. Så en del är klart, packningen åde kommer väll så småningom. Börjar bli himla nervös eftersom det bara är sex dagar kvar och har en del att göra innan det. Ligger just nu i min alldeles för sköna säng och känner att mina ögonlock bara blir tyngre och tyngre, synd för mig att jag ska hämta min bror och favvis på en stund. Kanske råkar blunda en stund efter det

Juste jag klippte mig ju idag också, blev faktiskt riktigt nöjd!

Kom på att jag måste åka nu, hejrå

Kommentarer
Postat av: Lina

ja då måste vi ta en ny bild dåååå! jag gillaren :D

2011-01-11 @ 19:31:35
URL: http://chokechain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0